Interwencje czytelników. Mieszkańcy pozbawieni telewizji, a operator nie reaguje

  • 11.09.2020, 11:29 (aktualizacja 12.09.2020, 10:45)
  • JT

Podziel się:

Oceń:

Interwencje czytelników. Mieszkańcy pozbawieni telewizji, a operator nie reaguje Fot. Archwium Od wczoraj część mieszkańców Mielca nie ma sygnału telewizyjnego, za który odpowiada Multi-Media.
-Od wczoraj nie mamy sygnału telewizyjnego. Próbujemy interweniować u operatora, którym jest Multimedia, ale albo nikt nie odbiera telefonów, albo jak odbierze to nas zbywa, że naprawią awarię, ale nic nie robią – przekazała nam jedna z Czytelniczek naszego portalu.

Sygnałów  o awarii przekazu telewizyjnego, za który odpowiada Multimedia było więcej. Dzwonili do nas  mieszkańcy ulicy Kusocińskiego, Partyzantów i Metalowców w Mielcu.

CZYTAJ TAKŻE:Region. Kobieta spotkała na swojej drodze prawdziwego ninja. Pięścią uszkodził jej auto

Spróbowaliśmy skontaktować się z biurem obsługi klienta tego operatora. Automatyczna sekretarka przekierowała nas  do działu obsługi technicznej, i tu nasze możliwości się skończyły. Nagrany głos prosił o podanie numeru klienta, bez którego nie można było kontynuować dalej  połączenia.

Nagłośniamy ten problem z brakiem sygnału telewizyjnego dla części mieszkańców Mielca na naszym portalu,  licząc, że dotrze on do odpowiednich służb Multimediów i problem ten zostanie rozwiązany.

JT

Komentarze (3)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu korso.pl. Agencja Wydawniczo Reklamowa Korso Spółka z o.o. z siedzibą w Mielcu, ul. Biernackiego 1/4, 39-300 Mielec jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.
gosia
gosia 11.09.2020, 14:35
tak to prawda -ja od wczoraj dzwonie i jestem zbywana przekierowaniem do dzialu technicznego a tam nikt nie raczy odebrac-ludzie za co my placimy te abonamenty, jesli to za co placimy nie otrzymujemy a dodatkowo obsługa niektorych operatorów jest nie na miejscu!!!!!!!!!
jarek
jarek 11.09.2020, 12:48
Skąd przypuszczenie, że nic nie robią? Czy ta czytelniczka wie wszystko lepiej? Jeżeli tak, to po co Jej telewizja?
Czytelnik
Czytelnik 11.09.2020, 12:28
Czyli nie jesteście w stanie porozmawiać z operatorem i publikuje to co napisał klient, bez potwierdzenia wiadomości? Ciekawe co powie na to operator jak zobaczy :)

Pozostałe