Urząd Miasta zmienia godziny urzędowania

  • 26.03.2020, 08:16 (aktualizacja 26.03.2020, 08:24)
  • MW

Podziel się:

Oceń:

Urząd Miasta zmienia godziny urzędowania Fot. SzB Urząd będzie czynny 6 godzin dziennie.
W związku z obowiązującym stanem epidemii na terenie naszego kraju zmianie ulegają godziny pracy Urzędu Miejskiego w Mielcu. Od 25 marca (środa) roku do odwołania pracownicy magistratu pracować będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

Przypominamy, że interesanci przyjmowani są wyłącznie w następujących sprawach:

  1. Zgłoszenia urodzenia oraz zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Telefon kontaktowy: 17 787 41 31, 17 787 41 32, adres e-mail: [email protected]

  1. Wydawanie dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Dowody osobiste: 17 787 40 56, 17 787 40 57

Sprawy meldunkowe: 17 787 40 55

W celu uzyskania informacji dotyczącej profilu zaufanego, osoby zainteresowane proszone są o kontakt z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym (nr telefonu:  17 787 40 56 lub 17 787 40 57)

Po umówieniu spotkania, wejście interesanta odbywać się będzie głównym wejściem do budynku urzędu przy ul. Żeromskiego 26 przez upoważnionego pracownika urzędu.

MW

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu korso.pl. Agencja Wydawniczo Reklamowa Korso Spółka z o.o. z siedzibą w Mielcu, ul. Biernackiego 1/4, 39-300 Mielec jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Pozostałe