reklama

II tura wyborów samorządowych. Frekwencja w Mielcu i powiecie do godziny 17

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Archiwum KORSO

II tura wyborów samorządowych. Frekwencja w Mielcu i powiecie do godziny 17 - Zdjęcie główne

foto Archiwum KORSO

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Państwowa Komisja Wyborcza podaje oficjalną frekwencję w II turze wyborów samorządowych 2024. Tyle osób zagłosowało w Mielcu i powiecie.
reklama

Miasto Mielec:

  • Frekwencja do godziny 17
    27,14%
  • Liczba kart wydanych w stałych obwodach głosowania
    12 302
  • Liczba uprawnionych do głosowania w stałych obwodach głosowania
    45 326
Gmina Czermin:

  • Frekwencja do godziny 17
    38,81%
  • Liczba kart wydanych w stałych obwodach głosowania
    2 184
  • Liczba uprawnionych do głosowania w stałych obwodach głosowania
    5 628
Gmina Mielec:

  • Frekwencja do godziny 17
    34,56%
  • Liczba kart wydanych w stałych obwodach głosowania
    3 731
  • Liczba uprawnionych do głosowania w stałych obwodach głosowania
    10 796
Gmina Przecław:

  • Frekwencja do godziny 17
    46,65%
  • Liczba kart wydanych w stałych obwodach głosowania
    4 345
  • Liczba uprawnionych do głosowania w stałych obwodach głosowania
    9 314
Gmina Radomyśl Wielki:

  • Frekwencja do godziny 17
    36,73%
  • Liczba kart wydanych w stałych obwodach głosowania
    4 121
  • Liczba uprawnionych do głosowania w stałych obwodach głosowania
    11 221

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama