Zakończył się remont "Szkoły pod zegarem"

  • 4.10.2017, 14:04
Podziel się:
Oceń:
Zakończył się remont
Dobiegł końca drugi etap termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ulicy Kościuszki w Mielcu.

Jest to jeden z bardziej wiekowych budynków w naszym mieście. Do tej pory funkcjonował bez własnej kotłowni, a ciepło do jego ogrzewania dostarczano z pobliskiego gmachu I Liceum Ogólnokształcącego mieszczącego się przy ulicy Jędrusiów. Pod żadnym względem nie było to dobre rozwiązanie i dlatego aby znacząco zmniejszyć zużycie energii i zwiększyć efektywność jej wykorzystania, budynek SP 2 poddano kompleksowej termomodernizacji. Nowatorski projekt zrealizowano w dwóch etapach.

W pierwszym etapie inwestycji, który kosztował 750 tys.650 zł w pomieszczeniu dawnej sali lekcyjnej powstała kotłownia wyposażona w kocioł gazowy i dwie pompy ciepła woda-powietrze. Gruntownemu remontowi poddano także instalację wentylacyjną, gazową i centralnego ogrzewania.

Drugi etap prac polegał na kompleksowym dociepleniu ścian budynku i wykonaniu nowej elewacji.  Wymieniono także okna, drzwi i podłogi. Remontowi poddano m.in. ściany klas i korytarzy oraz oświetlenie.

Całkowita wartość wykonanych robót w I i II etapie, to kwota ponad 2 milionów złotych, a uzyskane dofinansowanie wyniesie 1 mln 642 tys. zł.

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu korso.pl. Agencja Wydawniczo Reklamowa Korso Spółka z o.o. z siedzibą w Mielcu, ul. Biernackiego 1/4, 39-300 Mielec jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Pozostałe

optAd360 AI Engine -please insert this code on EVERY PAGE at the top of thesection- ---------------------------------------------------------------